PODGLĄD REKORDU W FORMACIE MARC21

KATALOG KSIĘGOZBIORU ODDZIAŁU DLA DZIECI NR 1

Przeszukiwanie katalogu po indeksie: 

Wyświetlonych zostanie max na stronie: 

opisów

               


Nauka czytania od A do Z metodą sylabową
LDR
02168cam a2200349|i 4500
001
n 20200625141017070904
005
20231214122326.0
008
200625s2018____pl_|||a|||||||000|||pol_d
003
_ _
MATEO_Group
020
_ _
a 9788371348280
035
_ _
a MD..20110910181515091950.
040
_ _
a WAR_BIA c WAR_BIA d SOCH_SOM
100
1 _
a Tanajewska, Alicja. e Autor 1 n 2007056000
245
1 0
a Nauka czytania od A do Z metodą sylabową / c Alicja Tanajewska, Iwona Kiełpińska, Renata Naprawa.
250
_ _
a Wydanie 2.
260
_ _
a Gdańsk : b Wydawnictwo Harmonia, c 2018.
960
_ _
b Harmonia
300
_ _
a 215 stron : b ilustracje ; c 30 cm.
336
_ _
a Tekst b txt 2 rdacontent
337
_ _
a Bez urządzenia pośredniczącego b n 2 rdamedia
338
_ _
a Wolumin b nc 2 rdacarrier
650
_ 7
a Czytanie x nauczanie 2 JHP BN
650
_ 7
a Język polski x nauczanie 2 JHP BN
655
_ 7
a Elementarze polskie 2 JHP BN
655
_ 7
a Wydawnictwa dla dzieci 2 JHP BN
700
1 _
a Kiełpińska, Iwona. e Autor 1 n 2013077328
700
1 _
a Naprawa, Renata. e Autor 1 n 2007040689
710
2 _
a Wydawnictwo Harmonia. 4 pbl e Wydawca 1 n 2012020770
920
_ _
a 978-83-7134-828-0
970
_ _
a Publikacja stanowi cenną pomoc wspomagającą naukę czytania. Wspiera ten proces i może być wykorzystywana zarówno samodzielnie, jak również z każdym zestawem podręczników dla uczniów klasy 1. W książce zastosowano kolejność wprowadzania liter zgodnie z zasadą stopniowania trudności. Dwuznaki, trójznaki oraz głoski zapisywane w dwojaki sposób występują tak jak w elementarzu, czyli po zapoznaniu uczniów ze wszystkimi literami, które pisze się zgodnie z zasadą fonetyczną. Przy analizie i syntezie wprowadzono również sylabę jako ogniwo pośrednie między wyrazem a głoską, które ma za zadanie rozszerzenie tak zwanego pola czytania. Teksty do czytania zawierają nowo poznaną literę oraz litery wprowadzone wcześniej.
980
_ _
a 37.016