PODGLĄD REKORDU W FORMACIE MARC21

KATALOG KSIĘGOZBIORU ODDZIAŁU DLA DZIECI NR 1

Przeszukiwanie katalogu po indeksie: 

Wyświetlonych zostanie max na stronie: 

opisów

               


Walka wodzów
LDR
02795cam a2200397 i 4500
001
n 20200708124623070904
005
20231214122331.0
008
200708s2020____pl_|||a|||||||000|||pol_d
003
_ _
MATEO_Group
020
_ _
a 9788328158238
035
_ _
a MD..20200708124623070904.
040
_ _
a SOCH_SOM c SOCH_SOM
041
1 _
a pol h fre
100
1 _
a Goscinny, René d (1926-1977). e Autor 1 n 97004027
245
1 0
a Walka wodzów / c tekst René Goscinny ; rysunki Albert Uderzo ; przekład z języka francuskiego Jarosław Kilian.
250
_ _
a Wydanie 4.
260
_ _
a Warszawa : b Wydawnictwo Egmont Polska, c [2020].
300
_ _
a 48 stron : b ilustracje ; c 29 cm.
336
_ _
a Tekst b txt 2 rdacontent
336
_ _
a Obraz b sti 2 rdacontent
337
_ _
a Bez urządzenia pośredniczącego b n 2 rdamedia
338
_ _
a Wolumin b nc 2 rdacarrier
490
1 _
a Asteriks / Rene Goscinny, Albert Uderzo ; v album 6
930
_ _
a Goscinny i Uderzo przedstawiają przygody Gala Asteriksa a Przygody Gala Asteriksa a Przygody Asteriksa a Goscinny i Uderzo przedstawiają przygody Asteriksa a Asteriks
500
_ _
a Rok wydania według strony: https://www.platon.com.pl.
655
_ 7
a Komiksy 2 JHP BN
655
_ 7
a Literatura dziecięca francuska y 20 w. 2 JHP BN
700
1 _
a Uderzo, Albert d (1927- ). e Ilustracje 1 n 98045252
700
1 _
a Kilian, Jarosław d (1962- ). e Tłumaczenie 1 n 94250072
710
2 _
a Egmont Polska. 4 pbl e Wydawca 1 n 2012170442
800
1 _
a Goscinny, René d (1926-1977). t Asterix v 6 1 n 99035587
920
_ _
a 978-83-281-5823-8
970
_ _
a Rzymianie nie ustają w próbach podporządkowania sobie ostatniej opornej galijskiej osady! Tym razem planują podstępnie wykorzystać stary galijski obyczaj walki wodzów. Gdy jeden z wodzów wyzywa drugiego na pojedynek - ten nie może odmówić, a pokonany oddaje się wraz z całym ludem pod rządy zwycięzcy. Asparanoiksa ma pokonać kolaborujący z Rzymem galijski wódz Kolaboriks. Aby tak się stało, Asparanoiks nie może się napić dającego nadludzką siłę magicznego wywaru, który sporządza druid Panoramiks. Rzymianie szykują więc na druida zasadzkę w lesie, gdy ten idzie po zioła potrzebne do sporządzenia napoju. Jednak podstęp się nie udaje, gdyż czujni Asteriks i Obeliks w porę ich przepędzają. Niestety Obeliks tak niefortunnie rzuca menhirem, że głaz, zamiast w Rzymian, trafia Panoramiksa. Od tego uderzenia druidowi pomieszało się w głowie i nie pamięta receptury magicznego wywaru. Zbliżająca się walka wodzów wydaje się być dla nich przegrana. Jednak Galowie nie poddają się i wpadają na przebiegły pomysł...
980
_ _
a 821.133.1-93-91