PODGLĄD REKORDU W FORMACIE MARC21

KATALOG KSIĘGOZBIORU ODDZIAŁU DLA DZIECI NR 1

Przeszukiwanie katalogu po indeksie: 

Wyświetlonych zostanie max na stronie: 

opisów

               


Muminki : wielki słownik obrazkowy polsko-angielski
LDR
02482cam a2200361 i 4500
001
n 20201218100704086262
005
20231214122411.0
008
201218s2020____pl_|||a|||||||000|||pol_d
003
_ _
MATEO_Group
020
_ _
a 9788327660312
035
_ _
a MD..20201218100704086262.
040
_ _
a WA N c WA N d WA N d KR U d WA N d SOCH_SOM
041
1 _
a pol h fin
245
0 0
a Muminki : b wielki słownik obrazkowy polsko-angielski / c ilustracje i cytaty: Tove Jansson.
260
_ _
a Warszawa : b HarperCollins Polska, c [2020].
300
_ _
a 72, [1] strona : b ilustracje ; c 31 cm.
336
_ _
a Tekst b txt 2 rdacontent
336
_ _
a Obraz b sti 2 rdacontent
337
_ _
a Bez urządzenia pośredniczącego b n 2 rdamedia
338
_ _
a Wolumin b nc 2 rdacarrier
500
_ _
a Rok wydania na podstawie strony internetowej wydawcy.
546
_ _
a Przekład pośredni z języka angielskiego.
650
_ 7
a Język angielski x nauczanie 2 JHP BN
655
_ 7
a Słowniki polsko-angielskie 2 JHP BN
655
_ 7
a Wydawnictwa dla dzieci 2 JHP BN
700
1 _
a Jansson, Tove d (1914-2001). e Autor postaci 1 n 94207095
710
2 _
a HarperCollins Polska. 4 pbl e Wydawca
920
_ _
a 978-83-276-6031-2
970
_ _
a Muminki. Wielki słownik obrazkowy polsko-angielskiPięknie ilustrowany słownik polsko-angielski to zaproszenie do nauki i zabawy z Muminkami - kultowymi bohaterami powieści Tove Jansson. Słownik zawiera podstawowe słownictwo i zwroty w języku polskim i angielskim. Książka ta to doskonały prezent dla przedszkolaków i dzieci rozpoczynających naukę w szkole podstawowej, a także dla ich rodziców, którzy Muminka, Pannę Migotkę czy Małą Mi pamiętają z własnego dzieciństwa.Oglądając kolorowe ilustracje, dzieci poznają bohaterów mieszkających w Dolinie Muminków - ich codzienne zajęcia, rytuały, dowiadują się, co lubią, co ich bawi i czego się boją. Z Muminkiem i jego przyjaciółmi uczą się, jak w języku angielskim nazywać dni tygodnia, miesiące, pory roku, kolory, kształty, czy dźwięki. Poznają litery i cyfry. Powtarzają podstawowe słownictwo i zwroty, dzięki którym będą potrafiły nazywać otaczający je świat, poznawać przyrodę.
980
_ _
a 811.162.1:811.111`374