PODGLĄD REKORDU W FORMACIE MARC21

KATALOG KSIĘGOZBIORU ODDZIAŁU DLA DZIECI NR 1

Przeszukiwanie katalogu po indeksie: 

Wyświetlonych zostanie max na stronie: 

opisów

               


Bądź jak Martyna
LDR
02300cam a2200301 i 4500
001
n 20210303125259087145
005
20231214122433.0
008
210303syrig____pl_|||a|||||||000|||pol_d
003
_ _
MATEO_Group
020
_ _
a 9788328084216
035
_ _
a MD..20210303124850096195.
040
_ _
a ola d SOCH_SOM
100
1 _
a Paszkiewicz, Anna. e Autor
245
1 0
a Bądź jak Martyna / c Anna Paszkiewicz ; ilustracje Katarzyna Urbaniak.
260
_ _
a Warszawa : b Wilga - Grupa Wydawnicza Foksal, c copyright 2021.
300
_ _
a 47, [1] strona, [1] karta tablic : b ilustracje ; c 21 cm.
336
_ _
a Tekst b txt 2 rdacontent
337
_ _
a Bez urządzenia pośredniczącego b n 2 rdamedia
338
_ _
a Wolumin b nc 2 rdacarrier
490
1 _
a Książkożercy. Poziom C
655
_ 7
a Opowiadanie dziecięce polskie y 21 w. 2 JHP BN
700
1 _
a Urbaniak, Katarzyna d (1986- ). e Ilustracje
710
2 _
a Grupa Wydawnicza Foksal. 4 pbl e Wydawca
830
_ 0
a Książkożercy. n Poziom C, p Dla Książkożerców
920
_ _
a 978-83-280-8421-6
970
_ _
a Książkożercy to trzypoziomowa seria przeznaczona dla dzieci, które rozpoczynają swoją przygodę z czytaniem. Opowiadania dostosowane zostały do ich umiejętności i doskonale sprawdzą się przy pierwszych samodzielnych próbach czytelniczych.Zosia marzy o zostaniu sławną podróżniczką. Gdy dorośnie, zamierza odwiedzić wszystkie najciekawsze miejsca na świecie i przeżyć wiele przygód, jak jej idolka - Martyna Wojciechowska. Żeby się do tego dobrze przygotować, dziewczynka postanawia zapoznać się z biografią podróżniczki. Co sprawiło, że Martynie udało się osiągnąć tak wiele wspaniałych celów?Tom "Bądź jak Martyna! " na poziomie C przeznaczony jest dla Książkożerców, czyli dzieci, które nie mają problemu z czytaniem wszystkich liter, rozumieją sens zdań złożonych, radzą sobie z czytaniem dłuższego tekstu, nie zniechęcają się, natrafiając na wyrazy mogące sprawić mu trudność ortograficzną.Książki na poziomie C zawierają słowniczek trudnych wyrazów, użycie wszystkich dwuznaków i liter ze znakami diakrytycznymi, dłuższe zdania złożone, wprowadzenie trudnych ortograficznie wyrazów.
980
_ _
a 821.162.1-93