PODGLĄD REKORDU W FORMACIE MARC21

KATALOG KSIĘGOZBIORU ODDZIAŁU DLA DZIECI NR 1

Przeszukiwanie katalogu po indeksie: 

Wyświetlonych zostanie max na stronie: 

opisów

               


Lotek i inne opowiadania
LDR
02199cam a2200313 i 4500
001
n 20231108135226004535
005
20231214123035.0
008
231108syrig____pl_|||a|||||||000|||pol_d
003
_ _
MATEO_Group
020
_ _
a 9788382991543
035
_ _
a MD..20211122102831077474.
040
_ _
a SIEDL 004/EL c SIEDL 004/EL d SIEDL 004/GA d WAR_WES d SOCH_SOM
100
1 _
a Malicka, Magdalena. e Autor
245
1 0
a Lotek i inne opowiadania / c Magda Malicka ; ilustracje Anna Nowocińska-Kwiatkowska.
260
_ _
a Warszawa : b Wydawnictwo Zielona Sowa, c copyright 2023.
300
_ _
a 48 stron : b ilustracje ; c 21 cm.
336
_ _
a Tekst b txt 2 rdacontent
337
_ _
a Bez urządzenia pośredniczącego b n 2 rdamedia
338
_ _
a Wolumin b nc 2 rdacarrier
490
1 _
a Już Czytam sylabami
521
8 _
a Wiek: 6+.
655
_ 7
a Opowiadanie dziecięce polskie y 21 w. 2 JHP BN
700
1 _
a Nowocińska-Kwiatkowska, Anna. e Ilustracje 1 n 2011101580
710
2 _
a Wydawnictwo Zielona Sowa. 4 pbl e Wydawca 1 n 2006050532
830
_ 0
a Już Czytam Sylabami
920
_ _
a 978-83-8299-154-3
970
_ _
a Kim jest mały Lotek i co mu się przydarzyło? Komu Hela i Fela pomogą zaprojektować hotel? Co zjedzą goście na urodzinach taty? Czy podróż do babci musi się wydłużyć? Jak skończą się przygody naszych bohaterów?O serii "Już czytam sylabami": Ułatw swojemu dziecku początek przygody z literaturą! Seria "Już czytam sylabami" to idealna lektura na pierwsze, samodzielne spotkania z książką. Każdy tom zawiera cztery krótkie opowiadania, w których słowa podzielono na sylaby za pomocą wyróżnienia kolorem, a także słowniczek trudnych wyrazów i dwa zadania utrwalające zdobyte umiejętności lub wiedzę.W opowiadaniach została wykorzystana sylabowa metoda nauki czytania, która najpełniej odzwierciedla naturalny sposób kształtowania się mowy dziecka - od samogłosek, poprzez sylaby, wyrazy po zdania. Metoda ta polecana jest także dzieciom neurotypowym, mającym trudności rozwojowe oraz dzieciom wykazującym związane z ryzykiem dysleksji trudności w czytaniu i pisaniu.
980
_ _
a 821.162.1-93