PODGLĄD REKORDU W FORMACIE MARC21
KATALOG KSIĘGOZBIORU ODDZIAŁU DLA DZIECI NR 1 |
Marcelinka : opowieść dla bardzo wrażliwych dzieci i ich rodziców
LDR | 02318cam a2200289 i 4500 | |
001 | n 20231208111224081449 | |
005 | 20231214123057.0 | |
008 | 231208s2023____pl_|||a|||||||000|||pol_d | |
003 | MATEO_Group | |
020 | a 9788382806885 | |
035 | a MD..20231208111224081449. | |
040 | a SOCH_SOM c SOCH_SOM | |
100 | a Kucewicz, Katarzyna. e Autor | |
245 | a Marcelinka : b opowieść dla bardzo wrażliwych dzieci i ich rodziców / c Katarzyna Kucewicz ; ilustracje Ewa Poklewska-Koziełło. | |
260 | a Poznań : b Wydawnictwo Frajda - Wydawnictwo Filia, c 2023. | |
300 | a 65, [3] stron : b ilustracje ; c 24 cm. | |
336 | a Tekst b txt 2 rdacontent | |
336 | a Obraz b sti 2 rdacontent | |
337 | a Bez urządzenia pośredniczącego b n 2 rdamedia | |
338 | a Wolumin b nc 2 rdacarrier | |
655 | a Opowiadanie dziecięce polskie y 21 w. 2 JHP BN | |
700 | a Poklewska-Koziełło, Ewa. e Ilustracje 1 n 96024736 | |
710 | a Wydawnictwo FILIA (2015- ). 4 pbl e Wydawca | |
920 | a 978-83-8280-688-5 | |
970 | a SIEDEM OPOWIADAŁ O ROZPOCZYNANIU SZKOLNEJ PRZYGODY, W KTÓRYCH ODNAJDĄ SI? WSZYSTKIE DZIECI, TAKŻE TE WYSOKO WRAŻLIWE. Poznajcie Marcelinkę - bardzo wrażliwą dziewczynkę, która właśnie rozpoczyna pierwszą klasę. Czeka ją mnóstwo znanych każdemu pierwszakowi przygód - nowe miejsca, nauczyciele i koleżanki. A przede wszystkim- cała gama najróżniejszych emocji! Jak to jest, gdy biała bluzka drapie i trudno w niej wytrzymać? Jak się odnaleźć w klasie, w której nie zna się nikogo? Czy świetna szkolna zabawa może wiązać się z nadmiarem wrażeń i hałasu? W książce o Marcelince psycholożka Katarzyna Kucewicz w autentyczny sposób pokazuje świat wyjątkowo wrażliwego dziecka, a także wyzwania, które czyhają w pozornie zwyczajnej codzienności. Krótkie opowieści są wsparciem zarówno dla bardzo wrażliwych dzieci, jak i dla ich rodziców czy opiekunów. Czytając o Marcelince, dowiecie się, jak wesprzeć ponadprzeciętnie wrażliwe dzieci i jak pomóc im odnaleźć się w pełnej bodźców szkolnej rzeczywistości. Jak sprawić, by czuły się ze sobą dobrze i umiały czerpać ze swojej wrażliwości. Bo różnorodność jest po prostu ok! | |
980 | a 821.162.1-93 |