PODGLĄD REKORDU W FORMACIE MARC21

KATALOG KSIĘGOZBIORU ODDZIAŁU DLA DZIECI NR 1

Przeszukiwanie katalogu po indeksie: 

Wyświetlonych zostanie max na stronie: 

opisów

               


Gazetka szkolna
LDR
02166cam a2200313 i 4500
001
n 20231208123416037354
005
20231214123057.0
008
231208syrig____pl_|||a|||||||000|||pol_d
003
_ _
MATEO_Group
020
_ _
a 9788382991512
035
_ _
a MD..20231208123416037354.
040
_ _
a SOCH_SOM c SOCH_SOM
100
1 _
a Malicka, Magdalena. e Autor
245
1 0
a Gazetka szkolna / c Magda Malicka ; ilustracje: Magdalena Jakubowska.
260
_ _
a Warszawa : b Wydawnictwo Zielona Sowa, c copyright 2023.
300
_ _
a 48 stron : b ilustracje ; c 21 cm.
336
_ _
a Tekst b txt 2 rdacontent
337
_ _
a Bez urządzenia pośredniczącego b n 2 rdamedia
338
_ _
a Wolumin b nc 2 rdacarrier
490
1 _
a Już Czytam sylabami
521
8 _
a Wiek: 6+.
655
_ 7
a Opowiadanie dziecięce polskie y 21 w. 2 JHP BN
700
1 _
a Jakubowska, Magdalena. e Ilustracje
710
2 _
a Wydawnictwo Zielona Sowa. 4 pbl e Wydawca
830
_ 0
a Już Czytam sylabami
920
_ _
a 978-83-8299-151-2
970
_ _
a Czy pisanie do szkolnej gazetki jest trudne? Czworo przyjaciół z klasy uważa że nie. Ale gdy trzeba napisać artykuł, nie mają pojęcia skąd wziąć dobry, sensacyjny temat. Przeczytaj opowiadania i przekonaj się, kto zostanie głównym bohaterem artykułu i co z tego wyniknie.O serii "Już czytam sylabami":Ułatw swojemu dziecku początek przygody z literaturą! Seria "Już czytam sylabami" to idealna lektura na pierwsze, samodzielne spotkania z książką. Każdy tom zawiera cztery krótkie opowiadania, w których słowa podzielono na sylaby za pomocą wyróżnienia kolorem, a także słowniczek trudnych wyrazów i dwa zadania utrwalające zdobyte umiejętności lub wiedzę.W opowiadaniach została wykorzystana sylabowa metoda nauki czytania, która najpełniej odzwierciedla naturalny sposób kształtowania się mowy dziecka - od samogłosek, poprzez sylaby, wyrazy po zdania. Metoda ta polecana jest także dzieciom neurotypowym, mającym trudności rozwojowe oraz dzieciom wykazującym związane z ryzykiem dysleksji trudności w czytaniu i pisaniu.
980
_ _
a 821.162.1-93