PODGLĄD REKORDU W FORMACIE MARC21

KATALOG KSIĘGOZBIORU ODDZIAŁU DLA DZIECI NR 1

Przeszukiwanie katalogu po indeksie: 

Wyświetlonych zostanie max na stronie: 

opisów

               


Pamiętnik 8-bitowego wojownika : tryb misji
LDR
02894cam a2200361|i 4500
001
n 20240318095152077474
003
_ _
MATEO_Group
005
20240318095146.0
008
240318s2023 pl |||a|||||||000|||pol d
020
_ _
a 9788376867687
035
_ _
a MD..20240318095152077474.
040
_ _
a SOCH_SOM c SOCH_SOM
041
1 _
a pol h fre
100
1 _
a Kid, Cube. e Autor
245
1 0
a Pamiętnik 8-bitowego wojownika : b tryb misji / c Cube Kid ; ilustrował Saboten.
260
_ _
a Warszawa : b Wydawnictwo Jaguar, c [2023].
300
_ _
a 271, [1] strona : b ilustracje ; c 21 cm.
336
_ _
a Tekst b txt 2 rdacontent
337
_ _
a Bez urządzenia pośredniczącego b n 2 rdamedia
338
_ _
a Wolumin b nc 2 rdacarrier
490
1 _
a Pamiętnik 8-bitowego wojownika / Cube Kid ; v tom 5
500
_ _
a Na okładce: Nieoficjalna opowieść ze świata minecraft.
500
_ _
a W haśle i na książce pseudonim autora, nazwa właściwa: Erik Gunnar Taylor.
650
_ 7
a Minecraft 2 JHP BN
655
_ 7
a Powieść dziecięca francuska y 21 w. 2 JHP BN
700
1 _
a Saboten. e Ilustracje
710
2 _
a Wydawnictwo Jaguar. 4 pbl e Wydawca 1 n 2012170083
800
1 _
a Kid, Cube. t Pamiętnik 8-bitowego wojownika v 5
920
_ _
a 978-83-7686-768-7
970
_ _
a Nie ma czasu, by się cieszyć z nowoouzyskanego statusu wioskowego wojowniczego gwiazdora! Runt musi natychmiast wyruszyć na samotną wyprawę, by odnaleźć artefakt o znaczeniu klasy mega: udoskonalony stół rzemieślniczy, legendarną Kuźnię Wieczności! Dzięki tej misji Runt zdobywa istotne dla młodego nooba wojownika umiejętności, zbroi się i zakłada na głowę spleśniały kapelusz, poznaje Świat oraz dokonuje (nie zawsze całkiem udanych) wyczynów w handlu. W szerokim Świecie czają się groźni wrogowie, lecz na szczęście nie brak też cennych sprzymierzeńców. Droga do ocalenia Wioskomiasta prowadzi przez mrożący krew w żyłach donżon, Grobowiec Zapomnianego Króla. Jak powszechnie wiadomo, w takich lochach można zdobyć nieprzebrane skarby, lecz wpierw trzeba ujść z życiem, a w tym celu należy rozkminić perfidne pułapki, pokonać złowrogie stwory i wreszcie stanąć do ekstremalnego, epickiego starcia z tym, co nieznane - choć jakby jednak znane, lecz przez to tym potworniejsze! Czy Runt zdoła zbić cenę za bezcenny przedmiot? Jak można wykorzystać mech do wytwarzania zbroi? Jak wygląda skrócona droga awansu czarowników? Kim tajemniczy S, który wie (prawie) wszystko o (prawie) wszystkim, ale nie pamięta własnego imienia...? A (najlepszy numer!) kim jest jego uczeń? Na te pytania (przynajmniej niektóre z nich) znajdziecie odpowiedź w piątej części przygód 8-bitowego wojownika!
980
_ _
a 821.133.1-93