PODGLĄD REKORDU W FORMACIE MARC21

KATALOG KSIĘGOZBIORU FILII NR 2

Przeszukiwanie katalogu po indeksie: 

Wyświetlonych zostanie max na stronie: 

opisów

               


Rewia
LDR
01912cam a2200277 i 4500
001
n 20230525141138081449
003
_ _
MATEO_Group
005
20240226100319.0
008
240226s2023 pl |000 f pol c
020
_ _
a 9788383290225
035
_ _
a MD..20230525141138081449.
040
_ _
a POZN U/KG c POZN U/KG d POZN U/MW e rda d POZN U/EMs d WAR_WES d SOCH_SOM
100
1 _
a Salwin, Ewa. e Autor
245
1 0
a Rewia / c Ewa Salwin.
260
_ _
a Warszawa : b Agencja Wydawniczo-Reklamowa Skarpa Warszawska, c copyright 2023.
300
_ _
a 334, [2] strony ; c 21 cm.
336
_ _
a Tekst b txt 2 rdacontent
337
_ _
a Bez urządzenia pośredniczącego b n 2 rdamedia
338
_ _
a Wolumin b nc 2 rdacarrier
500
_ _
a Na okladce: Widowiska nie wolno przerwać. Rewia muso trwać!
655
_ 7
a Powieść polska y 21 w. 2 JHP BN
710
2 _
a Agencja Wydawniczo-Reklamowa Skarpa Warszawska. 4 pbl e Wydawca 1 n 2014016007
920
_ _
a 978-83-8329-022-5
970
_ _
a Świat teatru to ciągła gra świateł. Nic nie jest takie, jakie się wydaje.Warszawa. Barwne lata dwudzieste. Marysia Lipkówna, tańcząc co wieczór na scenie teatrzyku rewiowego Złota Zasłona, doskonale wie, że teatr i świat, który publiczność widzi ze sceny, to tylko umiejętnie wykreowana iluzja. W rzeczywistości każdy taneczny gest okupiony jest morderczym wysiłkiem na próbach, a sztuczny uśmiech zamiera na ustach ze strachu przed gniewem prowadzącego zespół baletmistrza Ozerki.Poszukująca szczęścia i marząca o wielkiej karierze Lipkówna nie wie jeszcze, że życie poza sceną to też gra pozorów. Wierzy, że Warszawa jest miastem całkowicie bezpiecznym. Ale to tylko gra świateł.Wie o tym doskonale krytyk teatralny Abel Wernicki, który pewnego dnia zjawia się w Złotej Zasłonie. Jego recenzja to tylko początek gry.
980
_ _
a 821.162.1-3