PODGLĄD REKORDU W FORMACIE MARC21
KATALOG KSIĘGOZBIORU ODDZIAŁU DLA DZIECI NR 2 |
Czy wiesz, jak to się robi?
LDR | 02160cam a2200325 i 4500 | |
001 | n 20180306121125087145 | |
005 | 20231214121725.0 | |
008 | 180306syrig____pl_|||a|||||||000|||pol_d | |
020 | a 9788365639226 | |
040 | a SOCH_SOM c SOCH_SOM | |
041 | a pol h cze | |
100 | a Růžička, Oldřich. e Autor 1 n 2008080307 | |
245 | a Czy wiesz, jak to się robi? / c autor Oldřich Růžička, Alexandra Hetmerová ; przekład Magdalena Praczyńska-Janik. | |
260 | a [Katowice] : b Wydawnictwo Piętka, c copyright 2017. | |
300 | a Harmonijka ([14] stron) : b ilustracje ; c 27 cm. | |
336 | a Tekst b txt 2 rdacontent | |
336 | a Obraz b sti 2 rdacontent | |
337 | a Bez urządzenia pośredniczącego b n 2 rdamedia | |
338 | a Wolumin b nc 2 rdacarrier | |
500 | a Tytuł według okładki. | |
521 | a Dla dzieci 6+. | |
650 | a Przedmioty użytku codziennego 2 JHP BN | |
655 | a Wydawnictwa dla dzieci 2 JHP BN | |
700 | a Hetmerová, Alexandra d (1986- ). e Autor | |
700 | a Praczyńska-Janik, Magdalena d (1984- ). e Tłumaczenie 1 n 2010131912 | |
710 | a "Mapy Ścienne" Beata Piętka. 4 pbl e Wydawca 1 n 00072893 | |
920 | a 978-83-65639-22-6 | |
970 | a W domu, w którym mieszkasz, używasz urządzeń, które są zasilane prądem elektrycznym. Siedzisz przy komputerze, grając w swoje ulubione gry lub przeglądając Internet. W garażu stoi samochód twoich rodziców, kupione za pieniądze, które zarobili w pracy. Są to rzeczy, z których korzystasz na co dzień i prawdopodobnie bierzesz je za pewnik, ale czy wiesz, skąd one się wzięły? Czy wiesz, jak zostały wykonane i ile osób pracowało przy ich produkcji? Czy wiesz, dlaczego w Internecie jest tak dużo ciekawych informacji i kto je tam umieścił? Wyobrażasz sobie, ile ludzi musiało wspólnie pracować nad stworzeniem domu, w którym mieszkasz? Wiesz, gdzie i w jaki sposób robione są banknoty i monety? Książka ta zawiera odpowiedzi na wszystkie powyższe oraz inne pytania, objaśniając proces powstawania rzeczy w sposób ciekawy i przyjemny. | |
980 | a 0 |