PODGLĄD REKORDU W FORMACIE MARC21

KATALOG KSIĘGOZBIORU ODDZIAŁU DLA DZIECI NR 2

Przeszukiwanie katalogu po indeksie: 

Wyświetlonych zostanie max na stronie: 

opisów

               


Rusz głową! : gimnastyka mózgu dla dzieci : zabawne i mądre łamigłówki dla ciekawskich dzieciaków
LDR
03330cam a2200373 i 4500
001
n 20180615123550086262
005
20231214121804.0
008
180615syrig____pl_|||a|||||||000|||pol_d
020
_ _
a 9788301199180
040
_ _
a WA N c WA N d SOCH_SOM
041
1 _
a pol h nor
100
1 _
a Johnsen, Anne Lene d (1968- ). e Autor
245
1 0
a Rusz głową! : b gimnastyka mózgu dla dzieci : zabawne i mądre łamigłówki dla ciekawskich dzieciaków / c Anne Lene Johnsen ; z norweskiego przełożyła Justyna Czechowska.
260
_ _
a Warszawa : b Wydawnictwo Naukowe PWN, c copyright 2018.
300
_ _
a 168 stron : b ilustracje ; c 26 cm.
336
_ _
a Tekst b txt 2 rdacontent
337
_ _
a Bez urządzenia pośredniczącego b n 2 rdamedia
338
_ _
a Wolumin b nc 2 rdacarrier
500
_ _
a Tytuł oryginału: Den skikkelig gyale hjernetrimboken : frydefulle, lrirke og lure oppgaver for nysgjerrige, sm hoder. Na stronie tytułowej i okładce: Strefa bez telefonu.
504
_ _
a Bibliografia na stronach 166-168.
521
8 _
a Zalecane dla dzieci w wieku 5-11 lat.
650
_ 7
a Czytanie 2 JHP BN
650
_ 7
a Inteligencja (psychol.) 2 JHP BN
650
_ 7
a Logika 2 JHP BN
650
_ 7
a Matematyka 2 JHP BN
650
_ 7
a Trening umysłu 2 JHP BN
655
_ 7
a Gry i zabawy umysłowe 2 JHP BN
700
1 _
a Czechowska, Justyna. e Tłumaczenie 1 n 2009141948
710
2 _
a Wydawnictwo Naukowe PWN. 4 pbl e Wydawca
920
_ _
a 978-83-01-19918-0
970
_ _
a Czy kiedykolwiek myślałeś o tym, że mózg ludzki rozwija się najbardziej intensywniew pierwszych latach życia? Dzieci uwielbiają się uczyć i rozwijać swój umysł! W chwili narodzin są kłębkiem możliwości wypełnionym jeszcze nieznanymi umiejętnościami. A rodzic jest pierwszym nauczycielem swojego dziecka. Zadaniem dorosłego jest dostrzeżenie i rozpoznanie tego potencjału u dzieci oraz zrobienie wszystkiego, by mogły one rozwinąć swoje możliwości. Nie zawsze łatwo jest zdobyć wiedzę o tym, co pomoże naszemu dziecku w rozwoju. Ale pomoc w uczeniu się, inspirowanie do rozwijania umiejętności myślenia jest z pewnością ważną cegiełką.W aktywnym dokonywaniu wyborów, które sprawią, że rozwiniemy się intelektualnie, nie chodzi o to, by zrobić z siebie samych i swoich dzieci małych Einsteinów czy postawić sobie za cel zdobycie Nagrody Nobla. Wcale nie. Chodzi o to, że zrobimy wszystko, co w naszej mocy, by nasze ciała i głowy funkcjonowały jak najlepiej, by rozwinęły się zgodnie z naszą naturą i potencjałem. Staniemy się wówczas pełnymi, świadomymi siebie ludźmi. Pragniemy, by nasze dzieci były ciepłe, kochane, szczere, dobre, pozytywne, odpowiednio przystosowane i radosne. Chcemy, by miały dobry charakter, by potrafiły otaczać innych ciepłem i troską, były moralne, empatyczne, rozwinęły szczerość i poczucie sprawiedliwości, żeby były hojne i oddane. Pomagając dziecku w odnalezieniu jego mocnych stron i własnych wartości, pomagamy mu stać się mądrym i harmonijnym dorosłym, który będzie wnosił do świata coś dobrego.
980
_ _
a 793.7