PODGLĄD REKORDU W FORMACIE MARC21
KATALOG KSIĘGOZBIORU ODDZIAŁU DLA DZIECI NR 2 |
Dzielny strażak
LDR | 02451cam a2200361 i 4500 | |
001 | n 20230307111559001402 | |
005 | 20231214122857.0 | |
008 | 230307s2023____pl_|||a|||||||000|||pol_d | |
003 | MATEO_Group | |
020 | a 9788367498623 | |
035 | a MD..20230307111106077474. | |
040 | a WA N c WA N d WA N d KR U d SOCH_SOM | |
041 | a pol h ger | |
100 | a Zoschke, Barbara d (1964- ). e Autor 1 n 2006137765 | |
245 | a Dzielny strażak / c Barbara Zoschke ; ilustracje: Susanne Schulte ; tłumaczenie: Katarzyna Kmieć-Krzewniak. | |
260 | a Konin ; a [Żychlin] : b Ibis, c 2023. | |
300 | a [48] stron : b ilustracje ; c 25 cm. | |
336 | a Tekst b txt 2 rdacontent | |
337 | a Bez urządzenia pośredniczącego b n 2 rdamedia | |
338 | a Wolumin b nc 2 rdacarrier | |
490 | a Sami Czytamy : klasy 0-3 : pierwsze czytanie | |
500 | a Drugie miejsce wydania na podstawie serwisu e-. | |
650 | a Czytanie x nauka 2 JHP BN | |
655 | a Opowiadanie dziecięce niemieckie y 21 w. 2 JHP BN | |
700 | a Schulte, Susanne d (1966- ). e Ilustracje | |
700 | a Kmieć-Krzewniak, Katarzyna d (1984- ). e Tłumaczenie | |
710 | a Books (Żychlin). 4 pbl e Wydawca | |
830 | a Sami Czytamy | |
920 | a 978-83-67498-62-3 | |
970 | a Drodzy Rodzice, każde dziecko jest inne. Niektóre dzieci znają już wszystkie litery w przedszkolu i potrafią przeczytać pierwsze słowa, a niektóre uczą się alfabetu dopiero w szkole. W kontekście późniejszych zachowań czytelniczych, wiek, w którym dzieci opanowują alfabet nie odgrywa jednak żadnej kluczowej roli. Już od samego początku ważna jest natomiast ich radość z czytania. Dlatego właśnie "Książkowy Niedźwiadek- program pierwszego czytania" dostosowany jest do ich możliwości i potrzeb. Książka tak skierowana jest do dzieci w wieku przedszkolnym. Rzeczowniki zostały zastąpione obrazkami, dzięki czemu w czytaniu mogą brać aktywnie udział nawet te maluchy, które nie poznały jeszcze alfabetu. To wzbudza w nich ciekawość i sprawia, że chcą dowiedzieć się więcej. Ponadto znajdujące się na końcu książki zagadki zachęcają dzieci do rozmowy na temat przedstawionej w niej historii. Im więcej nasze pociechy mają bowiem okazji do rozmów, tym szybciej uczą się czytać. | |
980 | a 821.112.2-93 |