PODGLĄD REKORDU W FORMACIE MARC21

KATALOG KSIĘGOZBIORU ODDZIAŁU DLA DZIECI NR 2

Przeszukiwanie katalogu po indeksie: 

Wyświetlonych zostanie max na stronie: 

opisów

               


Dzielny strażak
LDR
02451cam a2200361 i 4500
001
n 20230307111559001402
005
20231214122857.0
008
230307s2023____pl_|||a|||||||000|||pol_d
003
_ _
MATEO_Group
020
_ _
a 9788367498623
035
_ _
a MD..20230307111106077474.
040
_ _
a WA N c WA N d WA N d KR U d SOCH_SOM
041
1 _
a pol h ger
100
1 _
a Zoschke, Barbara d (1964- ). e Autor 1 n 2006137765
245
1 0
a Dzielny strażak / c Barbara Zoschke ; ilustracje: Susanne Schulte ; tłumaczenie: Katarzyna Kmieć-Krzewniak.
260
_ _
a Konin ; a [Żychlin] : b Ibis, c 2023.
300
_ _
a [48] stron : b ilustracje ; c 25 cm.
336
_ _
a Tekst b txt 2 rdacontent
337
_ _
a Bez urządzenia pośredniczącego b n 2 rdamedia
338
_ _
a Wolumin b nc 2 rdacarrier
490
1 _
a Sami Czytamy : klasy 0-3 : pierwsze czytanie
500
_ _
a Drugie miejsce wydania na podstawie serwisu e-.
650
_ 7
a Czytanie x nauka 2 JHP BN
655
_ 7
a Opowiadanie dziecięce niemieckie y 21 w. 2 JHP BN
700
1 _
a Schulte, Susanne d (1966- ). e Ilustracje
700
1 _
a Kmieć-Krzewniak, Katarzyna d (1984- ). e Tłumaczenie
710
2 _
a Books (Żychlin). 4 pbl e Wydawca
830
_ 0
a Sami Czytamy
920
_ _
a 978-83-67498-62-3
970
_ _
a Drodzy Rodzice, każde dziecko jest inne. Niektóre dzieci znają już wszystkie litery w przedszkolu i potrafią przeczytać pierwsze słowa, a niektóre uczą się alfabetu dopiero w szkole. W kontekście późniejszych zachowań czytelniczych, wiek, w którym dzieci opanowują alfabet nie odgrywa jednak żadnej kluczowej roli. Już od samego początku ważna jest natomiast ich radość z czytania. Dlatego właśnie "Książkowy Niedźwiadek- program pierwszego czytania" dostosowany jest do ich możliwości i potrzeb. Książka tak skierowana jest do dzieci w wieku przedszkolnym. Rzeczowniki zostały zastąpione obrazkami, dzięki czemu w czytaniu mogą brać aktywnie udział nawet te maluchy, które nie poznały jeszcze alfabetu. To wzbudza w nich ciekawość i sprawia, że chcą dowiedzieć się więcej. Ponadto znajdujące się na końcu książki zagadki zachęcają dzieci do rozmowy na temat przedstawionej w niej historii. Im więcej nasze pociechy mają bowiem okazji do rozmów, tym szybciej uczą się czytać.
980
_ _
a 821.112.2-93