PODGLĄD REKORDU W FORMACIE MARC21

KATALOG KSIĘGOZBIORU ODDZIAŁU DLA DZIECI NR 2

Przeszukiwanie katalogu po indeksie: 

Wyświetlonych zostanie max na stronie: 

opisów

               


Drużyna Astona
LDR
02218cam a2200313 i 4500
001
n 20210305125733037354
005
20231214122434.0
008
210305s2021____pl_|||a|||||||000|||pol_d
003
_ _
MATEO_Group
020
_ _
a 9788381548267
035
_ _
a MD..20210305125733037354.
040
_ _
a SOCH_SOM c SOCH_SOM
100
1 _
a Malicka, Magdalena. e Autor
245
1 0
a Drużyna Astona / c Magda Malicka ; ilustracje: Magdalena Jakubowska.
260
_ _
a Warszawa : b Wydawnictwo Zielona Sowa, c 2021.
300
_ _
a 48 stron : b ilustracje ; c 21 cm.
336
_ _
a Tekst b txt 2 rdacontent
337
_ _
a Bez urządzenia pośredniczącego b n 2 rdamedia
338
_ _
a Wolumin b nc 2 rdacarrier
490
1 _
a Już Czytam sylabami
521
8 _
a Wiek: 6+.
655
_ 7
a Opowiadanie dziecięce polskie y 21 w. 2 JHP BN
700
1 _
a Jakubowska, Magdalena. e Ilustracje
710
2 _
a Wydawnictwo Zielona Sowa. 4 pbl e Wydawca
830
_ 0
a Już Czytam sylabami
920
_ _
a 978-83-8154-826-7
970
_ _
a Drużyna Astona ma swoją tajną siedzibę w domku w koronie dębu. Kiedy kryjówka drużyny zostaje odkryta, Karola i Miłosz muszą stawić czoła bardzo trudnym i przykrym wydarzeniom, a ich domek zostaje zniszczony. Kim jest tajemniczy tytułowy Aston? Czy pomoże im odnaleźć sprawców zniszczenia ich bazy? Aston ma w końcu niezłego nosa!O serii "Już czytam sylabami":Ułatw swojemu dziecku początek przygody z literaturą! Seria "Już czytam sylabami" to idealna lektura na pierwsze, samodzielne spotkania z książką. Każdy tom zawiera cztery krótkie opowiadania, w których słowa podzielono na sylaby za pomocą wyróżnienia kolorem, a także słowniczek trudnych wyrazów i dwa zadania utrwalające zdobyte umiejętności lub wiedzę.W opowiadaniach została wykorzystana sylabowa metoda nauki czytania, która najpełniej odzwierciedla naturalny sposób kształtowania się mowy dziecka - od samogłosek, poprzez sylaby, wyrazy po zdania. Metoda ta polecana jest także dzieciom neurotypowym, mającym trudności rozwojowe oraz dzieciom wykazującym związane z ryzykiem dysleksji trudności w czytaniu i pisaniu.
980
_ _
a 821.162.1-93