Wideo buduje wizerunek marki, wzmacnia jej rozpoznawalność i angażuje odbiorców, czyli potencjalnych i obecnych klientów, co w konsekwencji prowadzi do wzrostu sprzedaży. Materiały wideo są również premiowane przez serwisy społecznościowe, zwłaszcza przez Facebook�?a, dzięki czemu marki mogą bezpłatnie dotrzeć do większej liczby odbiorców.
Książka kierowana jest przede wszystkim do studentów kierunków: logistyka, zarządzanie i ekonomia, na których wykładane są przedmioty takie jak: marketing, logistyka, logistyczna obsługa klienta, badania rynkowe oraz badania naukowe. Książka jest również ważnym źródłem wiedzy dla praktyków - pracowników firm koordynujących procesy marketingowe i logistyczne.
Książka stanowi pierwszą na rynku wydawniczym pozycję przedstawiającą niestandardowe podejście do zarządzania marketingowo-logistycznego. Zostało one poszerzone o perspektywę zrównoważonego rozwoju oraz wiele innych wątków, takich jak między innymi megatrendy, marketing 3.0, logistyka 4.0, omnikanałowość. Publikacja adresowana jest przede wszystkim do studentów kierunków: logistyka, zarządzanie i ekonomia, na których wykładane są przedmioty takie jak: logistyka, logistyczna obsługa klienta, marketing, badania rynkowe oraz badania naukowe. Książka jest również ważnym źródłem wiedzy dla praktyków - pracowników firm koordynujących procesy marketingowe i logistyczne. "Tematyka zrównoważonego funkcjonowania podmiotów gospodarczych jest bardzo aktualna głównie ze względu na nieprzemijającą modę na ekologiczność oraz naciski społeczne na podmioty, by zachowywały się one w sposób ekologiczny. Jest to często wpisywane i kalkulowane w ramy CSR lub PR. Książka pozwala na prześledzenie zależności między marketingiem i logistyką, postrzeganymi jako uzupełniające się koncepcje, osadzone w kontekście zrównoważonego rozwoju. W publikacji mamy zatem do czynienia z udanym połączeniem trzech ważnych i modnych pojęć: marketing (najstarsze), logistyka (młodsze) i zrównoważony rozwój (najmłodsze)." Prof. dr hab. inż. Jacek Szołtysek, Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
3.1. Kierunki zmian w zarządzaniu przepływami materiałowymi
3.2. Wpływ megatrendów na logistykę i łańcuchy dostaw
3.3. Zrównoważony rozwój jako wyzwanie dla współczesnej logistyki
ROZDZIAŁ 4. Marketing i logistyka w strukturze zarządzania przedsiębiorstwem - współczesne wyzwania z perspektywy zrównoważonego rozwoju (Sabina Kauf, Marzena Kramarz)
4.1. Kreowanie wartości jako podstawa integracji marketingu i logistyki
4.2. Wkomponowanie marketingu i logistyki w strukturę zarządzania przedsiębiorstwem
4.3. Usieciowienie jako główna przesłanka integracji marketingu i logistyki w zarządzaniu przedsiębiorstwem i łańcuchem dostaw
4.4. Zarządzanie marketingowo-logistyczne wobec wyzwań zrównoważonego rozwoju
ROZDZIAŁ 5. Model zarządzania marketingowo-logistycznego z perspektywy zrównoważonego rozwoju - próba identyfikacji (Sabina Kauf, Marzena Kramarz, Adam Sadowski)
5.1. Konceptualizacja modelu zrównoważonego zarządzania marketingowo-logistycznego
Wiedza, umiejętności, zdolności, zdrowie, motywacja i wyznawane wartości przez osoby świadczące pracę decydują o ich zatrudnialności, stanowią źródło konkurencyjności organizacji oraz pomyślności regionów i krajów. Upowszechnianie się tego faktu w świadomości społecznej prowadzi do wzrostu profesjonalizmu w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi, które ewoluuje od rutynowego administrowania w kierunku zrównoważonego zarządzania, integrującego - w strategiach i metodach rozwiązywania kwestii HR - aspekty ekonomiczne, społeczne i ekologiczne.Zarządzanie zasobami ludzkimi, jako dziedzina badań oraz wdrożeń praktycznych rozwiązań dotyczących funkcjonowania ludzi w organizacji i na rynku pracy, jest związane z wieloma wyzwaniami, które determinują jego obecny i przyszły rozwój. Zaliczyć do nich należy zmiany technologiczne, które zmieniają charakter pracy oraz polityki i praktyki HR, czyniąc je coraz bardziej sieciowymi, zdalnymi i wirtualnymi. Zmiany demograficzne, generacyjne, w połączeniu z rosnącą mobilnością na rynkach pracy, to kolejne wyzwanie w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi, które wiąże się z rosnącą różnorodnością. Należy też pamiętać o presji płynącej z rynków pracy na wzrost efektywności pracy, optymalizację kosztów i innowacyjność usług HR.Zasygnalizowane powyżej kwestie stanowią przedmiot rozważań w książce, w której autor przedstawia problematykę zarządzania zasobami ludzkimi całościowo, łącząc jego teoretyczne i praktyczne aspekty oraz podkreślając znaczenie kontekstu w rozwijaniu teorii i doskonaleniu praktyki w tej dziedzinie zarządzania.Książka jest przeznaczona dla: osób prowadzących badania w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi, studentów ekonomii, zarządzania, socjologii na wyższych uczelniach różnych typów, słuchaczy w szkołach zarządzania, uczestników kursów dla menedżerów, kadry zarządzającej, pracowników i innych praktyków HR.
UWAGI:
Bibliografia na stronach 515-547. Indeks.
DOSTĘPNOŚĆ:
Dostępny jest 1 egzemplarz. Pozycję można wypożyczyć na 30 dni