Amazon, Apple, Facebook i Google to najbardziej wpływowe firmy na świecie.Prawie każdy uważa, że wie, jak osiągnęły taką pozycję.Prawie każdy się myli.Scott Galloway zadaje fundamentalne pytania: jak wielka czwórka infiltruje nasze życie, że nie sposób jej pominąć ani zbojkotować? Dlaczego rynek i ludzie wybaczają jej grzechy, które pogrążyłyby inne firmy? I czy ktokolwiek jest w stanie się jej przeciwstawić? Ujawnia skrzętnie skrywane strategie wielkiej czwórki i to, jak sprawnie manipuluje ona naszymi podstawowymi potrzebami emocjonalnymi. Pokazuje też, jak wykorzystać wiedzę o niej we własnej drodze na szczyt, bo bez względu na to, czy chce się być dla wielkiej czwórki konkurencją, partnerem w biznesie czy tylko żyć w zdominowanym przez nią świecie, trzeba ją zrozumieć.Jedyna tego rodzaju książka. Nie tylko informacja i analiza, ale i niezła rozrywka. Już nigdy nie spojrzysz na te cztery firmy w taki sam sposób. - Jonah Berger, autor Efektu wirusowego w biznesie.Scott Galloway jest szczery i prowokujący. Jego książka wyzwala reakcję uciekaj albo walcz i zmusza do nieszablonowego myślenia. - Calvin McDonald, dyrektor naczelny Sephory.
UWAGI:
Indeks.
DOSTĘPNOŚĆ:
Dostępny jest 1 egzemplarz. Pozycję można wypożyczyć na 30 dni
Four Wielka Czwórka [Dokument dźwiękowy] : ukryte DNA: Amazon, Apple, Facebook i Google Tytuł oryginału: "The four : the hidden DNA of Amazon, Apple, Facebook, and Google,". "Wielka Czwórka "
Amazon, Apple, Facebook i Google to najbardziej wpływowe firmy na świecie. Prawie każdy uważa, że wie, jak osiągnęły taką pozycję. Prawie każdy się myli.
Scott Galloway zadaje fundamentalne pytania: jak wielka czwórka infiltruje nasze życie, że nie sposób jej pominąć ani zbojkotować? Dlaczego rynek i ludzie wybaczają jej grzechy, które pogrążyłyby inne firmy? I czy ktokolwiek jest w stanie się jej przeciwstawić? Ujawnia skrzętnie skrywane strategie wielkiej czwórki i to, jak sprawnie manipuluje ona naszymi podstawowymi potrzebami emocjonalnymi. Pokazuje też, jak wykorzystać wiedzę o niej we własnej drodze na szczyt, bo bez względu na to, czy chce się być dla wielkiej czwórki konkurencją, partnerem w biznesie czy tylko żyć w zdominowanym przez nią świecie, trzeba ją zrozumieć.
WYKONAWCY:
Czyta Wojciech Żołądkowicz.
WYMAGANIA SYSTEMOWE:
Nagranie w formacie mp3.
DOSTĘPNOŚĆ:
Dostępny jest 1 egzemplarz. Pozycję można wypożyczyć na 30 dni
W drugiej, po fenomenalnym bestsellerze Inteligencja emocjonalna, książce zatytułowanej Inteligencja emocjonalna w praktyce Goleman zajmuje się źródłami sukcesu w pracy, i to zarówno indywidualnego pracownika, jak i całej organizacji. Pokazuje na konkretnych przykładach jak emocje, samokontrola i samoświadomość, zdolność komunikacji, umiejętność pracy w grupie wpływają na osiągnięcie sukcesu. Przeczytaj w czasopiśmie "Benefit" artykuł dotyczący rozwijania inteligencji emocjonalnej.
UWAGI:
Na okładce: W jaki sposób inteligencja emocjonalna pomaga odnieść sukces zawodowy. U dołu okładki: Książkla ta przekonuje, że zdobycie dobrej pracy i pomyślność [>>] firmy zależą w dużym stopniu od umiejętności emocjonalnych. Indeks.
DOSTĘPNOŚĆ:
Dostępny jest 1 egzemplarz. Pozycję można wypożyczyć na 30 dni
Trzymasz w ręku wyjątkową książkę, która jest kluczem do odczytywania ludzi: ich intencji, motywacji, dążeń, a w efekcie - przewidywania zachowań. Dzięki zawartej tu wiedzy zyskasz umiejętności przydatne wszędzie tam, gdzie masz do czynienia z innymi: w domu, w biznesie, wśród przyjaciół i znajomych.
Autorem Jak czytać ludzi jest Robin Dreeke, były szef Programu Analizy Behawioralnej FlBl. Dzięki doświadczeniu zdobytemu wjednej z najbardziej tajemniczych jednostek Federalnego Biura Sledczego Dreeke opracowal system, który pozwala pokreślić, jak ktoś postąpi. Teraz dzieli się z nami tą wiedzą. "Nauczę cię myśleć jak agent: w sposób uporządkowany, obiektywnie, racjonalnie i chlodno. Z takim nastawieniem można precyzyjnie analizować czyny, slowa, mowę ciała, opinie, reputację, karierę zawodową i zdolności, czyli te elementy, które pozwolą ci przewidzieć dalsze kroki danej osoby. Przewidywanie czyjegoś zachowania to nie fizyka kwantowa, lecz nauka spoleczna. Musisz tylko napisać właściwe równanie - stosując logikę, strategię, sceptycyzm, spostrzegawczość - i nie zapominać, że prawda czasami bywa nieprzyjemna, a mimo to nie można zamykać na nią oczu.
DOSTĘPNOŚĆ:
Została wypożyczona Pozycję można wypożyczyć na 30 dni
WYPOŻYCZYŁ:
Nr karty: 025711 od dnia:2024-03-22 Wypożyczona, do dnia: 2024-05-21
Niewielu opanowało sztukę sprzedaży tak doskonale, jak Napoleon Hill. To nie tylko znany na całym świecie autor bestsellerowych książek, ale też prawdziwa legenda w kręgach biznesowych. Hill uczył sztuki sprzedaży i tworzył na tyle skuteczne programy kursów doskonalących tę umiejętność, że diametralnie odmieniały losy przedsiębiorstw zmagających się z trudnościami, zwielokrotniając ich dochody.Książka "Jak się dobrze sprzedać" wykorzystuje liczne prace Hilla dotyczące mistrzowskiej sprzedaży szczególnie zaś jego genialne, ponadczasowe dzieło "Myśl i bogać się". Przedstawia bardzo interesujące, ciekawe studia przypadków oraz historie z owych prac wyłonione, ale też materiały spisane z jego nagrań, przemówień oraz wykładów. "Jak się dobrze sprzedać" nawiązuje również do książek, inspirowanych filozofią Hilla, innych cenionych autorów. I co istotne - została ona uzupełniona o współczesne komentarze oraz aktualne zjawiska i przykłady ze współczesnego świata biznesu.Niezależnie od tego, kim jesteś i co robisz, za każdym razem, gdy kogoś spotykasz, wyjaśniasz jakąś koncepcję, rozmawiasz przez telefon lub Skype’a czy dzielisz się swoją opinią - sprzedajesz to, co masz najcenniejszego: samego siebie. Nieważne, czy osobiście zajmujesz się sprzedażą, czy też sprzedajesz swoją osobowość, powinieneś przyswoić cenne lekcje oraz sprawdzone techniki, które znajdziesz w tej książce. Przeczytawszy ją, skonstatujesz, jak jest cenna i pożyteczna.
UWAGI:
Na dole strony tytułowej: Jak się dobrze sprzedać to najbardziej kompleksowy zbiór refleksji Napoleona Hilla na temat sprzedawania, sztuki sprzedaży, promowania własnych usług oaz autoprezentacji.
DOSTĘPNOŚĆ:
Została wypożyczona Pozycję można wypożyczyć na 30 dni
WYPOŻYCZYŁ:
Nr karty: 022317 od dnia:2024-04-19 Wypożyczona, do dnia: 2024-06-18
To możliwe. Wszystko zależy od stopnia twojej motywacji. Nie mogę zapewnić ci szczęścia. Nie mogę zapewnić ci zdrowia. Ale jestem całkiem pewien, że mogę zwiększyć twoje szanse na zdobycie bogactwa. Co, w rezultacie, poprawi jakość twojego życia. Pieniądze to władza. Pieniądze to afrodyzjak. Pieniądze nie dały mi szczęścia. Ale zdecydowanie poprawiły jakość mojego życia.
JAK SZYBKO MOGĘ STAĆ SIĘ BOGACZEM? Szybciej, niż na to pewnie zasługujesz, ale wolniej, niż byś chciał - istnieje za dużo zmiennych, by udzielić definitywnej odpowiedzi. Ja dokonałem tego na przestrzeni pięciu lat, ale jest bardzo mało "dróg na skróty", zarówno w życiu, jak i w tej książce.
"Jak zdobyć bogactwo" to raczej antyporadnik niż przewodnik dla marzycieli. Felix Dennis konkretnie, wręcz brutalnie pokazuje wszelkie trudności, przeciwności i koszty na wąskiej ścieżce do bogactwa. Prosto w oczy mówi, że bycie bogatym nie jest dla każdego, nie musi być. Nie tylko pokazuje warunki, jakie musisz spełnić i kroki, jakie powinieneś podjąć, ale też poświęcenia, jakich musisz dokonać. Pytanie: czy jesteś na tyle zdeterminowany, by był to twój główny cel?
UWAGI:
Na okładce: Najważniejsze nauki jednego z najbogatszych brytyjskich przedsiębiorców.
DOSTĘPNOŚĆ:
Dostępny jest 1 egzemplarz. Pozycję można wypożyczyć na 30 dni