Pierwszy album przygód bohaterów znanych z disnejowskiego przeboju filmowego Kraina Lodu! Akcja komiksu, podobnie jak filmu i książek, rozgrywa się w królestwie Arendelle, czyli tytułowej Krainie Lodu.Księżniczka Anna marzy, aby dokonać czegoś wielkiego, co nada jej życiu sens i przysłuży się całemu królestwu. Kiedy na ulicach miasta popłoch sieje dzikie zwierzę, Anna rusza mieszkańcom na pomoc - i przy tej okazji poznaje Mari, nieustraszoną młodą kobietę, która również pragnie przekonać się, na co ją stać. Dziewczyny postanawiają razem poznać życie miasteczka od podszewki i spróbować swoich sił w różnych zawodach. Tymczasem królowa Elsa musi załagodzić narastający konflikt z sąsiednim państwem i rozwikłać zagadkę zniszczenia rezerwatu przyrody. Zarówno Elsa, jak i Anna - do spółki z Mari, młodzieńcem Kristoffem, ożywionym bałwankiem Olafem i reniferem Svenem - stają przed nie lada wyzwaniami. Czy uda im się znaleźć odpowiedzi na nurtujące ich pytania? Czy przywrócą pokój w Arendelle?Scenarzysta albumu, Joe Caramagna, jest autorem scenariuszy, rysunków i oprawy literniczej do wielu amerykańskich komiksów, przede wszystkim do publikacji wydawnictwa Marvel.
DOSTĘPNOŚĆ:
Dostępny jest 1 egzemplarz. Pozycję można wypożyczyć na 30 dni
Niezwykła baśń O czym szumią wierzby Kennetha Grahame`a uchodząca za perłę literatury angielskiej, wielokrotnie ekranizowana, doczekała się pierwszego wydania na kartach komiksu. Pełnowymiarowe barwne postacie, wyjątkowe poczucie humoru i bijąca z każdej strony czułość do przyrody oczarowaly czytelników na całym świecie, W tym Michela Plessixa, dzięki któremu powstała urzekająca adaptacja komiksowa, subtelna i pełna fantazji.
DOSTĘPNOŚĆ:
Dostępny jest 1 egzemplarz. Pozycję można wypożyczyć na 30 dni
Rzymianie nie ustają w próbach podporządkowania sobie ostatniej opornej galijskiej osady! Tym razem planują podstępnie wykorzystać stary galijski obyczaj walki wodzów. Gdy jeden z wodzów wyzywa drugiego na pojedynek - ten nie może odmówić, a pokonany oddaje się wraz z całym ludem pod rządy zwycięzcy. Asparanoiksa ma pokonać kolaborujący z Rzymem galijski wódz Kolaboriks. Aby tak się stało, Asparanoiks nie może się napić dającego nadludzką siłę magicznego wywaru, który sporządza druid Panoramiks. Rzymianie szykują więc na druida zasadzkę w lesie, gdy ten idzie po zioła potrzebne do sporządzenia napoju. Jednak podstęp się nie udaje, gdyż czujni Asteriks i Obeliks w porę ich przepędzają. Niestety Obeliks tak niefortunnie rzuca menhirem, że głaz, zamiast w Rzymian, trafia Panoramiksa. Od tego uderzenia druidowi pomieszało się w głowie i nie pamięta receptury magicznego wywaru. Zbliżająca się walka wodzów wydaje się być dla nich przegrana. Jednak Galowie nie poddają się i wpadają na przebiegły pomysł...
UWAGI:
Rok wydania według strony: https://www.platon.com.pl.
DOSTĘPNOŚĆ:
Dostępny jest 1 egzemplarz. Pozycję można wypożyczyć na 30 dni
Podczas gdy Kret i Szczur zażywają upragnionego spokoju, Ropuch cierpi męki w mrocznym i przesiąkniętym wilgocią lochu. Za bezgraniczną, szaloną miłość do pewnego automobilu nieszczęśnik został skazany na dwadzieścia lat więzienia! A jak powiedział Kret: "Dwadzieścia lat to kawał czasu. Zwłaszcza dla płaza!". Jednak nasz dzielny zwierzak nie z takich opresji wychodził cało. Dzięki wrodzonemu urokowi, nieprzeciętnej inteligencji, a przede wszystkim niebywałej hojności Ropuch wymyka się zza krat i rusza w pełną niebezpieczeństw drogę ku wolności. A będzie ona kręta i pełna wybojów! Czy dla wyrwania się z okowów bohater jest gotów poświęcić to, co ma najcenniejszego, czyli... godność? Niezwykła baśń "O czym szumią wierzby" Kennetha Grahame’a, uchodząca za perłę literatury angielskiej, wielokrotnie ekranizowana, doczekała się pierwszego wydania na kartach komiksu. Pełnowymiarowe barwne postacie, wyjątkowe poczucie humoru i bijąca z każdej strony czułość do przyrody oczarowały czytelników na całym świecie, w tym Michela Plessixa, dzięki któremu powstała urzekająca adaptacja komiksowa - subtelna i pełna fantazji.
DOSTĘPNOŚĆ:
Dostępny jest 1 egzemplarz. Pozycję można wypożyczyć na 30 dni
To jedna z najsławniejszych polskich serii komiksowych. W przezabawny sposób opowiada o przygodach dwóch słowiańskich wojów - mądrego i uczciwego Kajka oraz silnego i samolubnego Kokosza - służących kasztelanowi Mirmiłowi. Dwaj przyjaciele dzielnie bronią Mirmiłowa przed atakami niecnych zbójcerzy, raz po raz wpadając w tarapaty.
DOSTĘPNOŚĆ:
Dostępny jest 1 egzemplarz. Pozycję można wypożyczyć na 30 dni
Rufus jest wilkiem, ale nie do końca rozumie, co to znaczy. Wie tylko, że inne zwierzęta się go boją i starają się go unikać. Dlatego też Rufus jest pogodzony z faktem, że od dawna nikt nie chce go adoptować. Jego życie bardzo się jednak zmienia, kiedy postanawia zaopiekować się nim rodzina owiec. Rufus trafia do świata, w którym zaczyna odkrywać, kim tak naprawdę jest.
DOSTĘPNOŚĆ:
Dostępny jest 1 egzemplarz. Pozycję można wypożyczyć na 30 dni