Przeżyjesz w najdzikszych warunkach, bo dowiesz się, jak: używać narzędzi, które ratują życie rozbić obóz w terenie rozpalić i podtrzymać ogień przygotować, ugotować i przechować jedzenie rozpoznać, wytropić i śledzić dziką zwierzynę opatrzyć rany jak ratownik medyczny!
Bear Grills - człowiek legenda, znany z kultowego programu Discovery. Przeszedł sito selekcji brytyjskich oddziałów specjalnych, wspiął się na Mount Everest i przetrwał w najbardziej niegościnnych regionach Ziemi.
Każda krawcowa znajdzie tu informacje niezbędne do doskonalenia swoich umiejętności lub rozpoczęcia przygody z szyciem. W książce znajdziesz m.in. odpowiedzi na pytania o: Domowa pracownia dobór materiałów zdejmowanie miary techniki wykrojów poprawki przy przymiarkach szwy ręczne i maszynowe wykonanie podszewek, kieszeni, dziurek na guziki, kołnierzy, mankietów, rękawów, zapięć, zamków, odszyć podkrojów, pasków, wypustek, aplikacji, falbanek, marszczeń oraz mnóstwo innych praktycznych porad.Ilustrowane instrukcje krok po kroku pokazują jak uszyć daną rzecz.Alfabetyczny indeks ułatwi wyszukiwanie w książce interesujących cię zagadnień.Szycie jest łatwe to poradnik dla osób średnio- i bardzo zaawansowanych. Zawiera podstawy materiałoznawstwa i mnóstwo praktycznych porad, dzięki którym dopasujesz wykroje do konkretnych sylwetek oraz skorygujesz błędy ujawniane przy przymiarkach.
UWAGI:
Na okładce: Wszystko o szyciu!, Porady ekspertów, Informacje na temat tkanin i idealnych krojów oraz: Ponad 1000 ilustracji. Na okładce i na grzbiecie: Burda style. Indeks.
DOSTĘPNOŚĆ:
Dostępny jest 1 egzemplarz. Pozycję można wypożyczyć na 30 dni
Twoje dziecko bywa nieposłuszne i zbuntowane, manipuluje innymi, domaga się wyłącznej uwagi? Jesteś zmęczony ciągłym testowaniem granic, dąsami oraz krzykiem i agresją? Odłóż na bok kary, nagrody i zakazy - naucz dziecko samodzielnego rozwiązywania problemów i radzenia sobie z emocjami. Poznaj metodę rozwiązywania problemów poprzez współdziałanie, sprawdzoną w wielu rodzinach i szkołach na świecie. Współpracując z dzieckiem, nauczysz je umiejętności, których najbardziej mu brakuje: dostosowywania się, tolerowania frustracji i rozwiązywania problemów. Dziecko nie zachowuje się źle celowo, ono po prostu nie zna innego sposobu i potrzebuje twojej pomocy, aby nauczyć się reagować inaczej. Z tą książką nauczysz je pozytywnie reagować na codzienne sytuacje i wzmocnisz jego pewność siebie.
Turban mistrza Mansura to zbiór opowieści sufickich, których autorem był żyjący w XIV wieku w Bagdadzie arabski mędrzec Ibn Musa al Mansur, zwany Sufim Drogi. Niemal wszystkie egzemplarze tej legendarnej książki zaginęły.Podobno jeden z ostatnich spłonął w Bibliotece Aleksandryjskiej. Niniejsza publikacja jest próbą rekonstrukcji zaginionej książki i uwspółcześnienia nauk sławnego Mistrza Mansura. W lekkiej i przystępnej formie przybliża polskim Czytelnikom mądrości Wschodu.
DOSTĘPNOŚĆ:
Dostępny jest 1 egzemplarz. Pozycję można wypożyczyć na 30 dni
Książka Ukryte Terapie powstała po wielu latach analiz badań medycznych czy innych publikacji medycznych, które nawet w środowisku medycznym są zupełnie nieznane. Autor publikuje artykuły w prasie, jak też prowadzi wykłady dotyczące prostych i skutecznych metod leczenia i zapobiegania chorobom bez stosowania środków sztucznie syntetyzowanych. Jest dyplomowanym hipnoterapeutą klinicznym w Australii i USA.
Jerzy Zięba od ponad 20 lat zajmuje się naturoterapią, szczególnie w odniesieniu do naturalnych metod leczenia i zapobiegania chorobom przewlekłym i nowotworom. Pierwsza część Ukrytych Terapii stała się bestsellerem w latach 2014-2015 i jej sprzedaż osiągnęła milionowy nakład. Ujawnienie wielu skrywanych faktów w medycynie spowodowało ogromne zainteresowanie społeczeństwa polskiego. Autor przeprowadził serie wykładów i seminariów w Polsce i za granicą, spotykając się z tysiącami osób chorych i z lekarzami, którzy wyrazili chęć zgłębiania propagowanej przez niego wiedzy. Część druga Ukrytych Terapii jest kontynuacją tego dzieła.Ze względu na ciągle szerzącą się dezinformacje odnośnie tłuszczów zwierzęcych i choroby wieńcowej serca, w drugiej części "Ukrytych terapii" wyjaśniam to znacznie dokładniej, wyjawiając kłamstwa jakie temu zagadnieniu towarzyszą od dziesiątek lat.Okłamywanie społeczeństwa jak również lekarzy w sprawie cholesterolu wydaje się nie mieć granic. Temat ten został potraktowany również znacznie szerzej szczególnie, że przemysł farmaceutyczny w sposób perfekcyjny oszukał lekarzy w sprawach cholesterolu. Lekarze zupełnie nieświadomie dopuszczają się absolutnie skandalicznych praktyk dotyczących jego obniżania. Książka opisuje w jaki sposób oszukano lekarzy jak i pacjentów.Największym problemem jaki przebijał się bezustannie w komentarzach czy rozmowach bezpośrednich były oczywiście choroby nowotworowe. W tych wszystkich opisach wstrząsające było jedno: przerażający brak skuteczności medycyny akademickiej w leczeniu tej choroby. Lekarze i pacjenci znajdą w książce szczegółowe opisy metod czy substancji, dzięki którym człowieka chorego na nowotwór można leczyć znacznie bardziej efektywnie, bezpieczniej i taniej. Opisywane substancje czy też metody leczenia choroby nowotworowej, co skrzętnie ukrywane przed pacjentami, jak i środowiskiem medycznym.W rozdziale o szczepionkach ujawnione są fakty, o których opinii publicznej się nie zawiadamia. Fakty te, bezsprzecznie wskazują na to, że lekarze jak i rodzice dzieci zostali perfidnie oszukani.Książka również opisuje skandaliczne, a jednocześnie nie ujawniane społeczeństwu fakty dotyczące systemu zdrowia, które znajdują się na granicy przestępstwa kryminalnego. Książka pokazuje także sposób rozwiązania wielu problemów dotyczących leczenia pacjentów przewlekle chorych.- Jerzy Zięba
DOSTĘPNOŚĆ:
Dostępny jest 1 egzemplarz. Pozycję można wypożyczyć na 30 dni
Wideo buduje wizerunek marki, wzmacnia jej rozpoznawalność i angażuje odbiorców, czyli potencjalnych i obecnych klientów, co w konsekwencji prowadzi do wzrostu sprzedaży. Materiały wideo są również premiowane przez serwisy społecznościowe, zwłaszcza przez Facebook�?a, dzięki czemu marki mogą bezpłatnie dotrzeć do większej liczby odbiorców.