W ciągu zaledwie kilku lat Facebook przekształcił się ze studenckiej aplikacji w ogromny serwis internetowy mający ponad pół miliarda użytkowników. Jest jednym z najbardziej udanych przedsięwzięć w historii biznesu.Facebook stał się częścią życia wielu ludzi na całym świecie. Swoje profile mają urzędy, firmy, a nawet najwyżsi dostojnicy. Zastanów się, dlaczego tylu twoich znajomych zaczyna dzień od zalogowania się na Facebooku?To właśnie ten serwis zrewolucjonizował świat. Przyczynił się nie tylko do innego spojrzenia na marketing czy rynek reklamy, lecz także do zmian politycznych w niektórych krajach i wpłynął na nasze poczucie tożsamości. To właśnie jest efekt Facebooka.Dowiedz się, jak powstał Facebook, dlaczego zdobył tak wielką popularność i jaka będzie jego przyszłość. Poznaj geniusz Marka Zuckerberga!Ta książka przedstawia historię Facebooka, której nie znajdziesz nigdzie indziej.A wszystko zaczęło się w akademiku Uniwersytetu Harvarda, gdzie niespokojny, zuchwały 19-latek stworzył największy dziś serwis społecznościowy na świecie."Bardzo wciągająca książka. Szczegółowa i niezwykle wierna historia Facebooka".Rich Jaroslovsky, "Bloomberg News""Kirkpatrick wykonał kawał dobrej roboty, przedstawiając sylwetkę założyciela Facebooka. Czy Zuckerberg jest geniuszem? Dziwakiem? A może jednym i drugim? Z tej książki dowiecie się o różnych aspektach jego osobowości".George Anders, "Forbes""Kirkpatrick opisuje szczegółowo, jak Facebook rozwinął się od 2004 r., kiedy był tylko zabawną aplikacją dla garstki studentów Harvardu, i stał się drugą po Google�?u najczęściej odwiedzaną stroną na świecie".Michiko Kakutani, "The New York Times"
Amazon, Apple, Facebook i Google to najbardziej wpływowe firmy na świecie.Prawie każdy uważa, że wie, jak osiągnęły taką pozycję.Prawie każdy się myli.Scott Galloway zadaje fundamentalne pytania: jak wielka czwórka infiltruje nasze życie, że nie sposób jej pominąć ani zbojkotować? Dlaczego rynek i ludzie wybaczają jej grzechy, które pogrążyłyby inne firmy? I czy ktokolwiek jest w stanie się jej przeciwstawić? Ujawnia skrzętnie skrywane strategie wielkiej czwórki i to, jak sprawnie manipuluje ona naszymi podstawowymi potrzebami emocjonalnymi. Pokazuje też, jak wykorzystać wiedzę o niej we własnej drodze na szczyt, bo bez względu na to, czy chce się być dla wielkiej czwórki konkurencją, partnerem w biznesie czy tylko żyć w zdominowanym przez nią świecie, trzeba ją zrozumieć.Jedyna tego rodzaju książka. Nie tylko informacja i analiza, ale i niezła rozrywka. Już nigdy nie spojrzysz na te cztery firmy w taki sam sposób. - Jonah Berger, autor Efektu wirusowego w biznesie.Scott Galloway jest szczery i prowokujący. Jego książka wyzwala reakcję uciekaj albo walcz i zmusza do nieszablonowego myślenia. - Calvin McDonald, dyrektor naczelny Sephory.
UWAGI:
Indeks.
DOSTĘPNOŚĆ:
Dostępny jest 1 egzemplarz. Pozycję można wypożyczyć na 30 dni